HTML

Epipapi

Így látom -én- a világot.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Válasz egy kérdésre

2010.06.24. 13:11 Epipapi

 Arra bíztat a Helyi Téma, hogy írjuk meg szeretünk-e ott lakni, ahol jelenleg élünk. Naná, hogy igen! Mi okom lenne haragudni a lakóhelyemre?
Csak azért nem rühelhetem, mert tizennyolc éven át rákkeltő anyagokkal borított be a szemétégetőmű. Mert X-gyár kéménye olyan szmötyit bocsájtott ki, amelytől a fehér műanyag erkélyajtó megsárgult. Az a bűz sem lehet oka, ami a szennyvíztisztító adományaként csak a miénk. Haragudhatok-e szeretett kerületemre, mert kevés a rendőr? Szürkeegyenruhás meg szinte nincs is. Betőrő, tolvaj bőven akad. A panelrendőr jelenleg még hiánycikk. Persze, hogy szeretek itt élni, ahol bőven terem a kutyagumi. Aki mindenben csak a rosszat, a csúnyát látja meg, az gyakran zsörtölődik miatta. Engem a változatosság gyönyörködtet. Két egyforma színű, méretű, állagú eb terméket még sohasem láttam. És haragudhatok-e azért, mert amit én elültetek a panelház kertjébe, mások ellopják. Vagy el sem csórják, csak megtapossák cseppet. Esetenként tövestül kitépik. Pirinyót rosszalkodnak.
Persze, hogy szeretek itt élni, hiszen hetente felújíthatom az ágyás köré épített kerítést, mert nap mint nap kidöntik. Imádok itt lakni, ahol a nagymuteron kívül mindent kidobnak az ablakon. És én még szerencsés is vagyok, ez ideig még nem vertek pofán utcánkban randalírozó focidrukkerek.
Hát lehet egy rossz szavam?
Imádom ezt a környéket, ahol a zebrán, míg az ott élők meg nem elégelték, vagy egy tucat gyalogost gázoltak halálra. Szeretek itt élni, mert már megszoktam azt, hogy nyáron csak ritkán locsolják az utcákat, hogy gyakran visít tévedésből, éjjel egyes boltok szirénája. Egyszerűen csodálatos itt az élet! Egyetlen apró rendellenességemről is illene szót ejtenem, mazochista vagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://latasom.blog.hu/api/trackback/id/tr422106366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása